poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Twój...

"Twój został usunięty", czyli co? 
"Twój wybryk" czy "knot"?
Dwie "Twójki" mi zabrano. O to one:

Pierwsza była abstrakcją Jerzego Skolimowskiego (także malarza).
Zmieniłem ciut kolory, wgrałem i zagościły pozytywne komentarze.
Opisałbym ją jako taniec czarnych plam na żółtym tle.
Ciekawe że schwytano ją po paru dniach...

Drugą był żart uchwycony okiem aparatu
a przedstawiał dialog pani w różowej sukience
z zakonnicą w bramie kościoła. 
Tym razem "twójka" wyleciała bez komentarza!

Inny przykład „Twój został ukryty”:
ruchliwy róg ulic pstryknięty z dołu.
Tym się nie dziwię, bo kto lubi
jak patrzą na niego z góry?

Nie mam za złe drogim moderatorom,
że w ten sposób dbają o mój poziom,
chciałbym tylko wiedzieć, czym jest "twój"
bo chyba nie "kleksem" na czarnym garniturze?

...................................................................................................................................................................
Jeden z najsłynniejszych portali dla artystów, przywiązuje wielką wagę do jakości publikowanych w nim prac - zdjęć, obrazów czy grafik. Artysta dowiaduje się o usunięciu swojej fotografii, dostając wiadomość: "Twój został usunięty" z uzasadnieniem np."praca słaba technicznie" lub w przypadku obrazu "brak wartości estetycznych". Cóż, wrzucam tam prace już od kilku lat i wiem że wolność artystycznego wyrażania się jest tam notorycznie krępowana, na dodatek serwis posiada czarny layout - nie brzmi to zbyt mrocznie? Poniżej przedstawiam usunięte prace.


Niestety moja przeróbka tego obrazu "No title" przepadła, więc pokazuję oryginał pana Jerzego;)



"Rozmowa" 
 Kościół Najświętszego Serca Pana Jezusa na Armii Krajowej w Gdyni.


"Rożek"
Róg ulic Abrahama i 10 Lutego w Gdyni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz