środa, 5 kwietnia 2017

Telefony


  W piątek zadzwonili z PUPy* z ofertą sortowacza odpadów w Gdyni – Chyloni.
Zadzwoniłem pod podany mi numer we wtorek, po telefonie z urzędu czy kontaktowałem się z pracodawcą. Odebrał starszy pan, spytał o wykształcenie – Skończyłem Policealną Szkołę Medyczną w Wejherowie - odpowiedziałem. Zaśmiał się do słuchawki, mówiąc że nie potrzeba mu doktora lecz chłopa jak „dom” o silnych rękach zdolnych do noszenia ton złomu. Zatrudnienie - umowa o dzieło, przeniesienie półtorej tony - dwa tysiące osiemdziesiąt brutto. Jeśli na serio mnie to interesuje, mogę spotkać się z nim w Pruszczu Gdańskim bo tam jest siedziba firmy (w ogłoszeniu podano iż firma jest w Gdyni). Zapytałem się o nazwę firmy a on – Jaka firma?
I tu zerwało połączenie...

  Zabiorę się pilniej do szukania pracy, bo widzę że urzędniczki z PUPy będą dzwonić częściej niż kiedyś...


PUP* - Pomorski Urząd Pracy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz